L'ola de la maire Esther

Le 05/03/2022 0

Dans Armand del Fabre

Nòstra banda ocupava la cort del doctor Lapeira, acaptada de nèu. D’aqui tiràvem sul teulat de l’ostal Julié. Mai precisament ne venguèrem a prene per cibla de nòstra adreiça la cheminèia de l’ostal.

La cheminèia éra tota estelada per nòstras pomas de nèu espatafladas. E risiam. Mas çò que podia pas mancar d’arribar finiguèt per arribar. Una poma de nèu venguèt morir sus la pòta de la cheminèia et davalèt dedins. Pro prudentament, per tot encàs, comencèrem per prene un pauc de distança.

E, sens fauta, la pòrta pesucassa de la maire Esther se durbiguèt prompte e l’entendèrem que glapissia de sa votz ponchuda : « Ont son aqueles porcèls que m’envoian de poma de nèu dins l’ola de la sopa ? A ! que se fau lo torn del vilatge, vos trobarai ben ! »

Lo faguèt pas, naturalament ! Mas nautres ambe pro de precaucions nos èrem escampats per la « Portanèla » en direccion del camprèstre. Après tot, èra pas qu’un banal pichot accident, e es pas que lo asard que volguèt que la maira Esther ague descobertonada son ola sopièra al moment just ont davalava aquela poma de nèu e de suèja.

La marmite de la mère Esther

Notre bande occupait la cour du docteur Lapeyre, remplie de neige. Certains tiraient sur le toit de la maison Julier. Mais nous avons fini par prendre pour cible de notre adresse la cheminée de la maison.

La cheminée était toute constellée par nos boules de neiges éclatées. Cela nous faisait rire. Mais ce qui ne pouvait pas manquer d’arriver finit par se produire. Une boule de neige finit par atterrir au sommet de la cheminée et dévala dedans. Par prudence, au cas où, nous commençâmes à nous éloigner un peu.

Et, sans faute, la lourde porte de la mère Esther s’ouvrit brusquement et nous l’entendîmes qui glapissait de sa voix aigüe : « Où sont les cochons qui m’envoient des boules de neige dans la marmite de la soupe ? Ah ! Même s’il faut faire le tour du village, je vous trouverai bien ! »

Elle ne le fit pas, naturellement ! Mais nous autres, avec beaucoup de précautions, nous nous esquivâmes par la « Portanèla » en direction de la campagne. Après tout, ce n’était qu’un petit incident, et c’est le hasard qui a voulu que la mère Esther ait justement découvert sa marmite de soupe juste au moment où dégringolait cette boule de neige et de suie !

La maison du docteur Lapeyre

  • 1 vote. Moyenne 5 sur 5.

Ajouter un commentaire

Anti-spam